Az, hogy az ingyenes szolgáltatásuk nyújtása is lehet igencsak kifizetõdõ egyáltalán nem újdonság. Elegendõ csak megnézni a Google pénzügyi jelentéseit, mely gyakorlatilag minden szolgáltatását ingyen kínálja és természetesen a hirdetõk pénzébõl tartja el magát.
Az elsõ teljesen ingyenes mobiltelefonálás nyújtó virtuális mobilszolgáltató a Blyk, mely kizárólag 16 és 24 év közötti ügyfelek számára kínál havi 217 ingyenes szöveges üzenetet és havi 43 perc hangívást, melyért cserébe napi maximum 6 reklám üzentet kell elviselni.
Az Angliában elért sikerek után a cég terjeszkedésre szánta el magát, melynek következõ állomása Hollandia, Németország, Belgium és Spanyolország lesz. Az üzleti modell sikere elsõsorban annak köszönhetõ, hogy a megcélzott korosztály rendkívül árérzékeny, ugyanakkor fogékony a reklámokra.