Indiában a Nokia uralja a piac 62,5 százalékát, míg a Sony Ericsson csupán 13 százalékos szelettel bír. Habár számos elemzõ szerint ennek oka elsõsorban a finn gyártó rendkívül olcsó készülékeinek sikerében rejlik, ahol egyébként a japán-svéd gyártó szinte nincs is jelen a cég helyi vezetõje a márkanevekben látja a siker kulcsát. Az olyan jól csengõ márkanevek, mint például a „Cyber-shot” és „Walkman” már eleve számos vásárlót csábítottak el, míg Japánban már a „Bravia” márkanév is hódít a hatalmas méretû és nagyfelbontású kijelzõvel szerelt mobilok körében, mely utóbbit Sethi Indiában is szívesen látna, hiszen az újabb komoly eladásokat generálhatna.
A Sony Ericsson reményei szerint két éven belül India jelenti majd a globális piaci értékesítésének 25 százalékát, melyben a nemrég megalapított indiai gyáregység is kulcsfontosságú szerepet játszik. Az új üzem a tervek szerint évente tízmillió, elsõsorban olcsó telefont gyárt majd. A Sony Ericsson nemrég bemutatott AM rádióval szerelt telefonjai az indiai vásárlók igényeit vették alapul, melyet a jövõben várhatóan számos hasonló, speciális célcsoportok igényeit kielégítõ Sony Ericsson modell követ majd.