2024.04.24. - György

Személyre szabott Mio Advantage szolgáltatás

A Mio ma bemutatta vásárlói számára fejlesztett új weboldalát, a Mio Advantage-t, melynek létrehozásával új mérföldkõhöz ért a vállalat terméktámogatási programja.

Az egyszerû regisztrációt követõen a Mio Advantage tagok személyre szabott termékinformációkat és üzeneteket olvashatnak, valamint akár frissíthetik is készüléküket az új oldalon keresztül.
kutya cica örökbe fogadás állatvédelem szja 1%


A GPS-felhasználók számára egyre fontosabbá válnak a szolgáltatók weboldalai, különös tekintettel az ott szereplõ terméktámogatási információkra, sok honlapon azonban nehezen igazodnak el a látogatók. A Mio ezért a felhasználói visszajelzések alapján szerzett tapasztalatokra támaszkodva alakította ki a Mio-tulajdonosoknak szánt Mio Advantage holnapot. Az új weboldal számos elõnyt rejt a regisztrált felhasználók számára:

-Vadonatúj, átgondolt külsõ - a Mio Advantage interaktív és egyértelmû kezelõfelületet kapott

-Személyre szabott terméktámogatás - belépés után a személyre szabott honlapon csak a tulajdonos birtokában lévõ készülékhez kapcsolódó terméktámogatás vagy GYIK-lista jelenik meg, így a lényeg nem vész el az érdektelen információk közt. Ráadásul ezzel a rendszerrel egy kattintással frissíthetõ az eszköz térképe is

-Szerviztámogatás - a weboldalon keresztül nyomon követhetõ a készülék szervizelési folyamata, így a felhasználók naprakészen informálódhatnak arról, hogy a javítás éppen melyik fázisában van az eszköz

-Lokalizált tartalom - a regisztrált felhasználók a régiójukat érintõ egyedi ajánlatokról, akciókról is értesülhetnek

-Egyoldalas regisztráció - a felhasználók az egyoldalas ûrlapon keresztül gyorsan és egyszerûen regisztrálhatják készüléküket

-Legfrissebb információk - az új blogbejegyzések és a hírlevelek közvetlenül a regisztrált felhasználók postafiókjába érkeznek.