A kisebbik dél-koreai gyártó jelentõs mértékben tudta növelni nyereségét.
Míg második negyedév során a Sony Ericsson komoly veszteségeket volt kénytelen elkönyvelni és a Nokia is csak enyhe javulást tudott produkálni, addig az érintõkijelzõs modellek révén rendkívül sikeres LG valóságos szárnyalásba kezdett.
A teljes cégcsoport az elõzõ év azonos idõszakához képest 13,8 százalékos emelkedést és 878 millió dolláros nettó profitot tudott elérni. A globális recesszió tehát nem különösebben viselte meg a céget, mely a regenderálódó piac elsõ jeleinek is tekinthetõ.
A mobiltelefonos részleg szintén komoly eredményeket ért el, hiszen a 29,82 millió leszállított készülék az elõzõ évhez képest 7,8, az elõzõ negyedévhez képest 32 százalékos bõvülést jelentett, mely ráadásul 417 millió dollár nettó profitot is hozott a konyhára.
A komoly sikerek hátterében egyértelmûen az érintõkijelzõs modellek állnak. A rendkívül kedvezõ árú LG Cookie eddig több mint ötmillió példányban kelt el, de a KM900 Arena és KS360 is igen komoly keresettnek bizonyult.