Az Acer és Dell után a ViewSonic is saját okostelefonokkal kíván piacára lépni.
Az elsõsorban megjelenítõirõl ismert ViewSonic bejelentette, hogy a 3-tól 300 hüvelykig tartó megjelenítõ-víziójának megvalósításához az okostelefonok piacának meghódítását is célba vette. A gyártó elõször Kínában próbál majd szerencsét, melyet Európa és Amerikai piacainak meghódítása követhet.
A ViewSonic saját fejlesztésû okostelefonjairól egyelõre nincsenek pontos információk, de a hosszú ideje zajló digitális konvergencia, azaz a televíziózás, multimédia, számítógépek és mobiltelefonok világának fokozatos közelítése logikus lépéssé teszi a gyártó piaci belépését.
James Chu, a cég elnök-vezérigazgatója kiemelte, hogy cége 20 éves tapasztalata a megjelenítõk terén igen komoly tényezõ lehet a vásárlók egyre nagyobb és egyre jobb minõségû mobiltelefonos megjelenítõk iránti vágyának kielégítésében. A ViewSonic számára az sem elhanyagolható tényezõ, hogy az iSuppli márciusi elõrejelzése szerint idén 11 százalékkal, 192,3 milliósra fog bõvülni az okostelefonok piaca a több mint 10 százalékos várható piaci visszaesés ellenére is.