2024.04.26. - Ervin

Színes logókat használ ezentúl reklámjaiban a Sony Ericsson

A hatalmas veszteségek után a Sony Ericsson úgy döntött, hogy nagyobb hangsúlyt fektet majd a megfelelõ arculat kialakítására, illetve a termékek reklámozására.

A jelenleg is tartó marketinghadjárat keretében számos európai nagyváros forgalmas állomásait burkolta be a cég saját reklámplakátjaival, illetve speciális koncertszínpadokat épített fel, ahol 3D kivetítõk segítségével reklámozza a W995 Walkman mobil képességeit, valamint a korlátlan zeneletöltés és az ajándék videofilm szolgáltatásokat.
kutya cica örökbe fogadás állatvédelem szja 1%


A hamarosan érkezõ Aino, Satio és Yari modellek reklámmaiban a gyártó az eredetinél sokkal színesebb céges logók használata mellett döntött, melyek azonban kizárólak a reklámokban és plakátokon lesznek használatban, de a termékek csomagolásán és a cég weboldalán továbbra is a megszokott zöldes áranyalatú embléma szerepel majd.